Pages

0

Iqra'..!

herm..IQRA'..! not stnd for iqra yg kecik2 dulu kite bace..
but stand for BACALAH..
hermm..dlm Al-Quran pon ade ayat yg ckp mmbaca tuh pnting..huhu..
mmg hobi aku mmbc pon..acehh...hehehe..
skeman suda..huh...tp it's reality..anything la..
but skang..aku tgh mncari buku neyhh..

cam best jerp tajok iye..buku neyh aku jumpe kan fan page "FAFAU".. knl? aku knal sgt dye.. dye je xknal aku..sedey..hahaha..dh2 ckp..k2. back to the story..ha..so...aritu..aku g la cri buku neyhh..but ..ta ade la plakk.. ishh..yg jumpe..buku neyhh..


aishh..sgt pasrahh..hermm..tp..buku neyh best jgak..baru sparoh je kot aku smpt bc..
but..best..hermm..all story about SITI KHADIJAH..hermm..
mmg ternyate mulia sggoh siti khadijah di hati Rasulullah..mahupun ALLAH..

"ALLAH tidak mmberikn penggati untukku yg lebey baik dri KHADIJAH. Dia percya
kepadaku sms org lain meningkariku, dia mmbenarkanku sems org lain mndustakanku,dia
menyerahkn hartanye kpadaku sms owg lain m'halangku dan Allah mengurniakn
keturunan melalui rahimnya sms aku tidak dpt dari isteri2 ku yg lain"..

antara ayat dlm buku neyh yg nyatakn cmne Siti Khadijah dlm ati Rasulullah..
hermm..byk ag neyh x abes bc..kalo koang rajen..try la bli..best kot..
pdoman wat kite..kn2..:)..but i will try nk2 dpt the 1st book..:)


p/s : bkn owg len yg bley ubah dri kite..kite sndri je yg mmpu ubah dri kite..:)


0 ckp banyak!:

Back to Top